>> γράφει η Γιώτα Τσιμπρικίδου
Η Κλαίρη Θεοδώρου με έχει κερδίσει με τη γλυκύτητα της από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας μας χρόνια πριν και φτάνοντας στο σήμερα, ολοκληρώνοντας το νέο της βιβλίο «Εκείνος και Εκείνη», αναρωτιέμαι στα αλήθεια πώς είναι δυνατόν αυτό το πλάσμα να έγραψε όλο αυτό το τρομακτικό crime που μου έκοψε την ανάσα…τι συνέβη μέσα της όσο το έγραφε;
Την έχω απέναντί μου στην ηχογράφηση του Art Podcast #122 και μου μιλάει για την οικογένειά της και τα βιβλία που προτιμούσαν οι γονείς, για τις σπουδές της και το μεταπτυχιακό στη Γερμανική Φιλολογία, τη διδασκαλία, αλλά και το πάθος της για τη Φωτογραφία που σε σχέση με τη συγγραφή μού λέει πως είναι «ίδια αφήγηση με διαφορετικό μέσο».
Τα καλά ελληνικά ενός συγγραφέα, ο ρόλος του συζύγου της στο ταξίδι της με τις λέξεις, η αγάπη για τη σκανδιναβική γραφή και η δική της Λένα Μαντά, η δική τους «Γυναικεία Υπόθεση», τα δικά τους σεμινάρια Δημιουργικής Γραφής – όλα αυτά και πολλά ακόμη συζητάμε μέχρι να ανοίξουμε το νέο της βιβλίο που κινητοποιεί τη φαντασία του αναγνώστη και την φτάνει σε…επικίνδυνο σημείο. Την ακούω να μου εξηγεί τον λόγο ύπαρξης του serial killer στην ιστορία της, μου σκιαγραφεί τον Επιθεωρητή της, παρουσιάζει με μοναδικό τρόπο τον πίνακα του Ιερώνυμου Μπος που πρωταγωνιστεί στις σελίδες του βιβλίου αλλά υπήρχε και σε μεταξοτυπία πάνω από το κρεβάτι της κάποτε…Αλήθεια, πώς έχει υποδεχτεί το αναγνωστικό κοινό αυτό που του προσέφερε και πώς η ίδια διαχειρίστηκε το σοκαριστικά περιγραφικό σκηνικό της Κόλασης και της Λαγνείας, το Τραύμα και τη σύνδεση με την Τέχνη;
Είναι το Art Podcast #122 με την Κλαίρη Θεοδώρου – άκου την Τέχνη με την υποστήριξη των εκδόσεων Ψυχογιός – η ζωή σε βιβλία!