Γράφει η Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη (ηθοποιός – κωμωδιογράφος).
Συνδεθείτε μαζί της στο Facebook και στο Instagram.
Non binary επάγγελμα. Και non profitable.
Το γέλιο και το κλάμα οργανικά, έχουν ακριβώς την ίδια λειτουργία. Το ξέρουμε αυτό.
Επίσης το γέλιο προέρχεται από το πάθημα του άλλου, καθόλου αστείο δηλαδή αλλά την ίδια στιγμή ξεκαρδιστικό. Γιατί τέτοιοι είμαστε.
Τέτοια είμαι κι εγώ. Αλλά λίγο χειρότερη. Παθαίνω και γελάω μόνη μου. Γιατί καλά να πάθω αφού μου το ΄χα πει μα δεν με άκουσα.
Η εποχή που ζούμε δεν περιγράφεται. Αλήθεια. Εμένα με αποδιοργανώνει, με απελπίζει και με ακινητοποιεί. Κάνω μεγάλη και καθημερινή προσπάθεια να πάω λίγο παρακάτω. Δεν είναι για όλους το ίδιο, κάποιοι αντέχουν περισσότερο. Δεν ξέρω πώς. Είναι πιο δυνατοί; Πιο έξυπνοι; Λιγότερο ευαίσθητοι; Πόσιμπολ.
Προσωπικά πηγαίνω παρακάτω με χιούμορ. Δεν ξέρω και πώς αλλιώς, αλλά και να ήξερα πάλι αυτό θα επέλεγα. Το έκανα κι επάγγελμα για να ξεμπερδεύουμε και μ΄ αυτή την υποχρέωση της δουλειάς και τέλος.
Γιατί πρέπει να δουλεύουμε, γιατί καπιταλισμός κτλ, μην ανοίξουμε τώρα το κουτί της Πανδώρας, καταλαβαινόμαστε.
Θα μου πεις η κωμωδία θα σώσει τον κόσμο; Όχι, όχι. Η κωμωδία μπορεί να σώσει εσένα και μερικούς άλλους που μαζί θα σώσετε τον κόσμο.
Παίζω κωμωδία και γράφω κωμωδία γιατί έτσι μου αρέσει και έτσι περνάω καλά.
Είμαι λίγο επιθετικούλι τώρα που τα ξαναδιαβάζω;… Σας αγαπώ 🙂
Είμαι λίγο ενοχικούλι τώρα που το ξαναδιαβάζω; Φφφφφφ
Μπορείτε να δείτε πόσο αστεία είμαι:
- στην παράσταση ” Boston marriage” του D. Mamet, σκην. ομάδα D’art, στο θέατρο Σταθμός τον Απρίλιο (πρεμιέρα 4/4/22). Και μαζί -τρία σε ένα- θα δείτε και τους Θάνο Τσακαλίδη και Ανθούλα Χαιροπούλου που είναι επίσης για γέλια.
- στις ταινίες του Κωστή Χαραμουντάνη, όσες έχει κάνει κι όσες θα κάνει (δημόσιος εκβιασμός είναι αυτό)
- και ως κωμαδιογράφο, σύντομα ευελπιστώ στις μικρές οθόνες, από τηλεόραση μέχρι smart watch, αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα μημεπιέζετεδενμεαφήνουν.