>> γράφει η Γιώτα Τσιμπρικίδου
Η σοκολάτα του brand της την συνδέει με την αγάπη του πατέρα της για την ίδια. Μου το εξηγεί και συγκινούμαι. Η Ρενέ Στυλιαρά μόλις έχει περάσει τα τριάντα και αποτελεί παράδειγμα για όσους πιστεύουν στη δύναμη των λέξεων και το συναίσθημα που αυτές προκαλούν, θέλουν να εξελίσσονται συνεχώς, να επιχειρούν και να πετυχαίνουν – και να μην σταματούν!
Καλεσμένη μου στον νέο κύκλο επεισοδίων Work of Art by Artpodcast, παρουσιάζει το Rene the Love Brand, μιλάει για τα δικά της best seller – είτε είναι ημερολόγια, βιβλία, κρασιά ή και σοκολατάκια με μηνύματα αγάπης – για την ομάδα συνεργατών της, για το online shop της και τη στιγμή που αποφάσισε να το δημιουργήσει, αλλά και το pop-up κατάστημα που έγινε talk of the town, για μηνύματα πάνω σε ποτήρια καφέ και ιδέες out of the box, για Instagram blogging και το next level του merchandise.
Το look and feel του brand μου είναι προσεγμένο και εκλεπτυσμένο, αλλά δεν προσφέρεται ακριβά
μου λέει και υπογραμμίζει πως στη δική της κοσμοθεωρία η αγάπη οφείλει να είναι για όλους!
Επιχειρείν, δημιουργία, λέξεις vs εικόνα, γραμματοσειρές και το success story της Rene με την απόλυτα αναγνωρίσιμη υπογραφή…
Η Τέχνη στις λεπτομέρειες και στο επιχειρείν μέσα από ένα μοίρασμα γεμάτο χρώμα, μυστικά επιτυχίας και ενθουσιασμό για δημιουργία – με την υποστήριξη της tbi bank, της πρώτης πλήρως ψηφιακής τράπεζας στην Ελλάδα και κορυφαίας challenger τράπεζας που δίνει λύσεις ‘Buy Now, Pay Later’ εστιάζοντας στην ευελιξία και την ανθρώπινη προσέγγιση.